16 April 2010

Jag blir så JÄKLA irriterad!
Förlåt att jag har ett liv då, att jag släpper min son med blicken en stund för att rida o greja med Gammon! Herregud! Det gör ju absolut inget! Det e väl bra att jag gör det så att jag mår utmärkt o slipper få ÅNGEST över hästen som bara går o skrotar... O att jag o Mikael får en härlig stund för oss själva!
Om inte jag får rida blir jag odräglig o ingen vill vara i min närhet....
JAG ÄR HÄSTBITEN O BRINNER FÖR DET, FÖRLÅT SÅ HIMLA MYCKET!
Jag älskar min son minst lika mycket för det!



Igår red vi ut i skogen... Helt underbart var det! Så jäkla skönt o bara släppa allt o njuta av nuet!
när vi travade var Gammon jättepigg o framåt o föll in i galopp!!!!! :D Bara till o ställa sej upp, njuta o följa med.....Med ett fruktansvärt fånigt smile! :D Alltså den hästen är fasiken osannoligt positiv! Jag blir lika förvånad varje ridtur över att han e så snäll, positiv, lättlärd och framåt! Precis så en bra unghäst ska vara! :)

Jag o Gamson i en totalt misslyckad vinkel! :P


Mikael o Stina o en klart bättre vinkel....


På lördag, imorgon, blir älsklings-Elliot 4 månader! Helt otroligt! Jag försår inte att tiden går så fort! Jag tycker inte det var längesen det var jul o lilla Elliot bara var 1 vecka!
Han e så himla stark, när han ligger i gymmet eller babysittern så häver han sej upp men magmusklerna o försöker nästan sätta sej upp! Dröjer nog inte länge till innan han tar sej upp... :D O han börjar kunna stå upp i perioder, men det e jobbigt för honom! Han ser riktigt rolig ut, kobent eller nått? Haha! Mammas duktigt pojke!
Och imorgon är det dop... Är jättenervös! Hehe! ;D Helt sjukt... Men det går helt säkert bra!
I tisdags var vi på BVC, skrutten växer så det knakar! :) 6590 gram och 66,4 cm lång! :) Han kommer bli låång! :) Och i onsdags var vi på Piggelin o sista babymassagen! Alltid lika trevligt! :) Men tråkigt att massagen är slut.... :( Sen åkte vi hem till Hanna o Agnes.... Vi var ute o gick i Skåpa ca 2 h.. Hur underbart som helt ute i solen! :)
Och igår bakade vi uppe hos mormor Eva! :)

Här kommer ett gäng bilder på världens sötaste! 


      

      



Ikväll kommer Sandra! Ska bli så kul, längtar! Var ett tag sen sist nu! :)
Nej, nu ska vi börja göra oss i ordninga... Ska träffa prästen 13.00.. Jalla, Jalla!

Älskar min familj mest!


Kommentarer
Postat av: Elin

Tycker det är jättekul att du rider och grejar med hästarna, du visar att man kan göra både ock, att man kan kombinera sitt nya liv med familj och ha sina gamla intressen kvar! Och som du säger, en hästtjej som inte får hålla på med hästar är inte en människa, hon är ett monster som man får gömma sig för!

2010-04-20 @ 15:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0