2 April 2010

Glad påsk önskar önskar lilla familjen! :)



Vi är fortfarande sjuka, mest jag.. Elliot börjar bli bättre o det e skönt! :)
Jag e så fruktansvärt uttråkad! Trött på o vara sjuk! Har mer eller mindre bara suttit hemma med Elliot, som tycker att mammsen är supertråkig... ;) Men jag har ingen ork! Och det gjorde ju inte det hela bättre av o åka till ATG 2 ggr pga Ediths hovböld!
Apropå hovbölden... Det verkar läka fint iaf... :) Hon hämtades i tisdags.. Så en natt blev det hos doktorn för henne... Och lastningen hem tog 3 min! Hon e så duktig tösen min! :)
O löshoppning e d dax för igen på måndag med Gammon... Det e genrep inför 3års testet.... :)

Elliot bara växer o växer.... Kan inte fatta att har blivit så stor... Herregud! Det var ju inte länge sen han var pytteliten! ;D Hehe....


Sötnosen mumsar morotspuré... xD

  
Världens sötaste pojk! <3


Elliot somnade på täcket förut o Bonzo la sej bredvid honom... Så gooo! :D


Älskling är bara för söt! <3


Usch, tycker inte om påsk..... Har dåligt minnen från påsk... Eller ja, inte riktigt det heller....
Förra påsk var vi alla här o firade med stor påskbrasa! Hur mysigt som helst faktist! Men min förra bonuspappa Douglas var med! Saknar honom grymt mycket! Känns konstigt utan honom! Går inte en dag utan att jag tänker på honom! Elliot ska bli döpt efter honom.... Och det tycker jag är bra... Bara för att han är borta betyder inte det att han är glömd! Han lever alltid kvar i våra minnen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0