23 April 2010

Äntligen fredag...
Hade en ensam kväll o natt igår till idag... Mikael var ute på jobb... Kändes väligt tomt i sängen när jag gick o la mej, men tur att Bonzo finns iaf! :)
När Elliot väckte mej 7.30 i morse gick jag ner för att fixa mat till honom... Sen hör jag en nyckel vridas om i ytterdörren, satan va skraj jag blev då... Mikael skulle ju inte komma hem för än runt 12-13 någonting... Men det var han, han hade fått ledigt hela dagen o det förstår jag! Herregud, han stupade i säng o hade inte sovit sen onsdag natt, ca 26 timmar o kört 90 mil typ med lastbil!

Igår var Jossa här o red på Mille tillsammans med mej o Gamson! herregud vilken upplevelse säger jag bara... :P
Gamson skötte sej utmärkt o långt över förväntan med en ny häst med på ridturen... Jag blir så stolt! :D
Men dom andra två monstrena som var kvar hemma, Edith o Stina, gick igenom staketet i hagen! 
Lösa hästar i Bastorp och jag ridandes på en unghingst! Jippie! :P Men som tur var så såg dom aldrig varandra o en granne fick hålla en av hästarna så jag fick springa hem o fånga in dom.. Ingen skada skett, men fruktansvärt otrevligt, med tanke på vad som kunde ha hänt!

Elliot lille, han e lika go som vanligt, nu sitter han här i soffan bredvid mej o låter.. :P Han har börjat bli lite snorig igen.. Usch, bara det inte blir värre så...
Drömde i natt han han fick massa tänder! :) Men det fanns då inga när när jag vaknade upp... Hehe, konstig dröm...

Haley o Mikaela var här i onsdags efter piggelin.. :) Elliot hade spytt ner hela mitt ben så det blev till o åka hem istället o då stannade dom kvar här... (Mikaela var chaufför eftersom att min pil e paj!)
Haley hälsade lite på Bonzo som var helt tokig o ville slicka ihjäl henne mer eller mindre... :P Och så gungade hon på Elliots nya gunghäst, det tyckte hon var kul! :)



Längtar så till Elliot kan sitta o förstå lite mer... :) Men snart så... :) Har har ju blivit mycket mer med redan nu så.. :)

Igår förmiddag så bakade vi igen... Här kommer 3 bilder från Elliots "middag"; Majspuré! :) (Han älskar det!)


Mamma, mer majs!!!!


Köra in alla fingrar i munnen mellan skedarna är ett måste! ;D


Vatten är gott! :)


Nej nu ska jag ta tag i mitt liv, städa kanske? Det behövs iaf... Älskling sover fortfarande den grisen! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0