24 April 2010

Idag har jag städat hela huset o håller på o tvättar.. Mikaela har varit här oxå, vi red ut en sväng på pållarna, hon tog Stinus o jag tog Gamson... Dom skötte sej jättebra, som vanligt... Stina var lite piggelin o Gammon var lite halvseg idag, men efter galoppen så kom han allt igång igen som vanligt! :) Han e så himla duktig pojken! O Stina var jätteduktig, dom galopperade 3 gånger! Märks på hela hästen att hon bara blir starkare o starkare för varje ridtur o orkar mer! :)

Elliot åt gröt för första gången idag, eller egentligen igår kväll.. Jag fick hjärnsläpp o fick för mej det var havre-välling från 4 månader... Men det var ju GRÖT! Haha! Han fick ett litet smakprov igår med massa vatten extra eftersom att jag gjorde iordning det i en nappflaska... Lite för fast för att ha rätt mängd vatten...
Så i morse gjorde jag iordning på riktigt vis, så han åt gröten men sked... :P Han tyckte det var jättegott! :) O åt som en tok! ;D Idag till middag fick han smaka på broccoli för första gången.... Broccoli-potatispuré... Det var inge vidare.... Vilka grimaser han fick till... BLÄ tyckte han verkligen, så det var inte så mkt som kom ner.. :P
Nya tag med broccoli imorgon... :D Så lätt ger jag inte upp... :) Han var mätt förut oxå, så ska testa o ge det när han har börjat bli lite hungrig istället.... :)



Ikväll blir det utgång för första gången på riktigt... Bowlingkväll har vi haft men då åkte vi ju hem runt 23... Nu ska vi till hotellet o kommer väl inte hem för än 2.30... Hur ska jag orka detta! Haha! :P Just nu känner jag mej inte så jäkla motiverad måste jag erkänna!

Jag blir så irriterad! Man ser verkligen vem som är ens riktigt vänner! Riktigt vänner är sånna som alltid finns där... Även fast man inte pratar varje dag så vet man var man har varandra o ställer alltid upp... Men skenet kan verkligen bedra och det ligger ju verkligen i bådas intresse att höras av!
Det som är det svåra är att bara strunta i det... För man tror ju verkligen att det var en sådan sann vän, som alltid finns där oavsett, i vått o torrt! Det blir svårare när man får familj, även åka kortare turer med bilen! Det är ett helt projekt! Men sanna vänner förstår det o kanske kommer hit istället då!
Jag blir iaf så himla besviken, ledsen o fruktansvärt förkrossad!
.....Men kanske bara jag överreagerar o missuppfattat allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0