27 April 2010

Vilken underbar dag det har varit idag... Riktigt varmt, till o med vindarna har varit varma! Herregud, lätt varmaste dagen i år hittils...
Var ute på Ed förut o gick med Mikaela o Haley, det var härligt o komma ut o röra på sej! :D

Jag diggar Elliot's liggstil, hade gärna legat där själv faktist... :D


Jag o Mikael var ute o red oxå i kväll... Helt underbart! Gamson var som vanligt bäst, behöver inte säga något mer! :)

 Jag o Kungen! ;D


I lördags var vi ju ute på hotellet.. Jäklar vad kul vi hade! Ojojoj... Motivationen kom allt till slut efter att jag provsmakat på ölen... :D Men, jag fick sota för allt på söndagen; en gnällig Elliot o en jäkla baksmälla med huvudvärk... Han visste väl att Mamsen inte var på topp o bestämde sej för o vara gnälligare än vanligt... MEN vi överlevde den dagen oxå! :D

Här är en helt suverän bild på vem Elliot egentligen är.......

En riktig liten Gangster! Haha! ;D

Här är den pojken alla tror att han är........ En riktig liten ängel! :)


Nejdå, skämt-o-sido!
Idag har han iaf varit en riktig ängel! :D Hur goo som helst mer eller mindre hela dagen! Skönt! :D Men vi har hittat på massor oxå så... :D Handlat på konsum bl.a. Där fanns mycket att kolla på! ;D

Nej, nu börjar jag faktist bli trött, lite tidsfördriv iaf... :)
Imorgon ska vi till Piggelin med Mikaela o Haley! :D
Natti!


Älskar Mikael Hellner!


Och såklart Elliot!


Kommentarer
Postat av: Carina Ragneheim

Min underbara lilla familj :-) Underbart att NI finns..puss

2010-08-14 @ 20:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0