9 April 2009

Idag var den riktiga premiären på Gammons rygg! :) Utan ledare....! Älskling red Stina o jag red Gammon! :) Vi var ute o skrittade i en halvtimme på grusvägarna här hemma i solen! :) Han skötte sej exemplariskt! :) Är så himla stolt! :) En sådan kanonhäst handskas man bara men en gång i livet!
Blir helt säkert en tur imorgon oxå hoppas jag, om vi hinner.... Måste hugga ved hela dagen imorgon, och på söndag! Tråkigt, men ett måste!

Edith började brunsta häromdagen oxå, o Gammon levde loppan om man säger så.... ;P Hehe! Så det var till o ägna sen kväll till o stängsla... Gjorde en ny hage uppe hos Mikaels mormor till Edith o Mille så nu går dom där o det funkar jättebra! :) Stina o Gammon går ihop i gamla hagen som vanligt!

~~~~~~~~~~~~

Idag vände sej Elliot från rygg till mage för första gången! :) Han låg i gymmet o lekte som attan o vipps så såg han på mage... :) Han e så himla sprallig pojken, inte lugn en sekund... Det änna kryper i hela han! :)

1 vecka o en dag kvar tills dopet.... Börjar bli nervös... Ingen aning om varför faktist! :P Hehe!
Har fått tag i kläder jag ska ha på mej iaf... Har haft stooora problem med det! Jag vill ju att Mikael ska ha kostym på sej o då kan ju inte jag se ut som Hej-kom-o-hjälp-mej! ;D Haha! Det e så jäkla sexigt med män i kostym! Jag kommer ju dö när jag ser honom i det! Hehe! ;) Men iaf, jag ska ha svart klänning o midjebälte! :) Assnyggt, riktigt feminint faktist... För o vara mej iaf... Haha! Men det blir nog bra! ;)


Nej, ska jag ägna min sista tid innan natten till nått annat än bloggade!
Ska försöka få till ett inlägg imorgon med lite bilder på Elliot o så... Han börjar bli sååå stor! :)

Älskar min familj mest av allt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0