Fredag

GRATTIS TOTTIS PÅ DIN 1-ÅRSDAG!

Imorse väckte vi Elliot med gröt, rån o majsbågar på sängen! :) Han såg mäkta imponerad ut när vi kom insjungades till honom... :) O så fick han givetvis sin första present.... Han verkar då iaf gilla den massor! :)



Vi har grejat för fullt här hemma med bak o städ! O nu sover Tottis sova middag o jag har precis kommit in från stall-arbetet! :) O älskling plogar snö!
Kl. 17 kommer allt folk.... Känner mej helt stressad, men det går nog säkert bra... Ska alldeles strax börja göra mej iordning.....

I onsdags så överraskade jag både Älskling o Tottis med en "överrasknings-resa".... Vi åkte till Vänersborg o badade på Äventyrsbadet! Hur kul som helst! :) Tottis tyckte det var lite läskigt i början men sen gick det över.... :) Plaskade o hade jättekul! :D
O eftersom att jag var så spontan hann jag inte med o planera för mej själv heller.... När jag stod där i omklädningsrummet kom jag på att jag inte rakat benen på typ jättemånga veckor... Haha! Men jag överlevde ändå... Bara jag kom i vattnet så tänkte jag inte på det längre! Haha! Vilken miss! ;D


Nej, nu får jag lägga på ett kol! :)

Älskar min familj mest!

PS.
Elliot kommer iaf få den bästa presenten, EVER!!!! :D


Kommentarer
Postat av: Josefine - mamma till Hugo

Hej!

Just nu pågår det flera roliga tävlingar i min blogg! Du hittar dem i högerspalten och kan vinna:



- Presentkort på SUMOpix värde 300:-

- Nappbehållare från Nizzy.nu

- Haklapp från JaMs Design

- Mockasiner från DobiDobi.se



Delta gärna! Lågt antal deltagare, så större chans att vinna!

2010-12-19 @ 21:32:38
URL: http://joosefinea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0