Onsdag

Idag har Tottis spytt som en kalv mest hela dagen... Morgongröten kom lika fort upp igen, "lunch-gröten" som han fick istället för riktig mat kom lika fort upp..... O Den ynka lilla banan-biten jag gav honom fick jag verkligen sota för! Han spydde rakt ut på mej som ligger i soffan, trodde fasen jag skulle flyta bort! Många ombyten blev den idag kan jag lova! Men efter det har han faktist fått välling några gånger o, peppar, peppar, det har stannat kvar... Nu ligger han givetvis för kvällen sen någon timme tillbaka.... Hoppas nu han slipper vakna inatt o spy ner hela sej igen.... Utmattande med nattsduschar! :(

Så såhär har vår dag sett ut... Inte speciellt roande!


Bilder från Juldagen o Annandagen kommer här istället.... :)


Hela familjen........Upptagna med sitt! ;D


Tottis i pappas lurv-mössa! :)


Sötnos!!!! :D


Puss!


Puss!


Puss!


Så här ser det ut när "Grabbarna Grus" precis tagit sej en Whiskey! ;D


Bara en lyckad bild! :)


Kärlek! :)


Kärlek! :)


Tittut?! ;D


Tottis o Haley kramas på Annandagen! :)


Åhh, så kul det kan vara! :D


Sötnosar! :)


Vem är egentligen längst av dom?
....Det är frågan!



Tack för mig!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag får såna fjärilar i magen bara av att se Marcus tihi <3 Åh, vill kramas nu !

2011-01-04 @ 13:06:29
URL: http://honungsmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0