Söndag

Idag har vi varit iväg på löshoppning i Dals Rostock med Edith... :) Hon skötte sej helt utmärkt! Hon gick rakt på transporten både dit o hem, stod snällt under körningen.... Snäll på anläggningen o hoppade kanon! Det var nog första gången hon både hoppade o va i ett ridhus tror jag.... Iaf första gången sen jag köpte henne i februari!
Lite konstigt tyckte hon det var o hoppa över hinder, men vi kom snabbt på vilket sätt som funkade bäst för henne.... Kort ansats o driva fram till första hindret o sen låta henne sköta kombinationen själv.... Hon hoppade riktigt trevligt o det var verkligen ett bra första hopp-pass! :D Tyvärr filmade jag henne inte, men det får blir nästa gång.... :)
Tack pappa o Kerstin som var barnvakt o tack mamma för lånet av sin bil! :)
Tog lite bilder på pållarna när vi kom hem istället......










Riktigt rolig bild.... Det ser ut som en bild på bara Gamson, men det är ju bara Gamsons huvud o hals... Täcket är Ediths rumpa! Hehe! :P


Gamson, snyggingen! :)


----------------------------------------


Här kommer även an massa bilder på Tottisen! :D






Elliot på besök hos Robban o Camilla... :)


En galen Albin! :) Hehe!



 
Söta o Glada Emil.... :)





BTW, några få dagar kvar tills stallet e klart! :D
Duktig min Älskling är.... O givetvis grannen Micke som har hjälpt till massor! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0