Tisdag

Nu är Julhelgen över... Började bra med att både jag o Tottis blev jätteförkylda dagen innan julafton.... Så det blev tyvärr inget Julfirande i Gunnarsbyn med mina syskon o pappa... Kändes så onödigt om vi skulle smitta ner alla barn.... :(
Men mamma, Morgan, mormor, Marcus, Iselin o Lisbeth kom hit runt Kalle-Anka o firade jul med oss sjuklingar iaf... :)
Elliot fick massa fina julklappar.... :) Julklappar överallt var det! :D Jag fick massa fint oxå! Bl.a. ett jättefint halsband av Älskling! :)

Juldagen firades med middag här hemma med massa folk eftersom att Mikael fyllde 26.... :) Älgfile, potatisgratäng o kantarellstuvning... Jättegott! Älskling kan minsann om han vill! ;D Hehe! Han fick bl.a. en jättefin klocka med läderarmband från Fossil av mej o Tottis....

O på annandagen så åkte vi hem till mamma o Morgan o käka lutfisk.... :D Där var även Mormor, Marcus, Mikalea o Haley... :) Hur gott som helst med lutfisk, men bara 1 gång om året, på jul! :D
O hemma hos mamma spydde Elliot för första gången på väldigt länge.....
Så e ganska säker på att det är magsjuka han har åkt på.....

O igår natt så hade Elliot både bajsat o spytt ner hela sig....
O inatt, kl 1 vaknade jag av att Elliot låg o spydde som attan... Hela sängen, golvet o han själv var helt spyiga så det var till o hoppa in i duschen med honom, mitt i natten... Men idag har han inte spytt alls, o va ganska OK i magen sist bajsblöja... Hoppas det nu håller på o vända!!!!!



Nej, nu får det bli natten här hemma! Trött som attan, o jätteförkyld!

Bilder från Jul kommer här.....


Så här "hittade vi" Tottis på Julaftons-morgonen! :D Hehe!


Jag gör rom-sås till laxen! :)


Mamma, Iselin o mormor...


Jag o brorsan.... :)


Vårt "lilla" Julbord som inte alls skulle bli speciellt avancerat! ;D


Allt folk, utom jag då förstås... :D


Tottis tar sej en gå-tur... :)


Tottis hälsar på tomten! :D Han va inte alls rädd! :)


Titta!!!!!!! SKÄGG! :D Hahaha!


Elliot är otålig..... :D


Pappa hjälper Tottis o öppna sina paket! :)


Kraaaamar bollen! :)


Glad som få! :D


Oj,  vad roligt det kan vara! :D


"Jag såg mamma kyssa tomten ja....."


"-Vilken filur" ser det ut som Elliot tänker... :)


Morgan har genomgång av strykjärnet jag fick av svärmor Lisbeth! ;D Hehe!


Jul i baren! :D


Ska försöka få till bilder från Juldagen så fort jag får tid o ork! :)


Kommentarer
Postat av: Isabell

hej...vilken fin blogg! verkligen kul att läsa och roligt med så mycket bilder =D. eftersom vi ej pratar så ofta så är de kul att kunna hänga med på vad som händer =). shit va elliot har växt, men fort skit söt! saknar er, synd att de ska vara så långt emellan. =(...... ja kommer hem nu nästa vecka på onsdag den 5 jan då ska ja ut me syrran, ska du me? sen stannar ja till söndag då maximilian ska döpas på lördagen! så tobbe (min kille) kommer först på lördag så om du ej ska med ut kanske vi kan hitta på något på torsdagen?? många kramar till er // Isabell

2010-12-29 @ 14:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0