Tisdag natt

Som vanligt kommer jag aldrig i säng när jag e ensam hemma utan Mikael! :P
Trodde han skulle komma hem ikväll..... Men han hann inte åka så långt med lastbilen så nu e d andra natten på rad han får sova i lastbilen, denna gången i Karlstad.... Men imorgon så kommer han äntligen hem! :)

Idag har jag, mamma o Tottis varit på Överby o inhandlat de sista julklapparna! :) Gott o äntligen ha det överstökat! :P
Köpte även en skit-snygg skjorta med slips till Tottis som han ska ha på jul o nyår tänkte jag... :)
....O sen råkade det visst bli 4 par skor till mej... Hehe! Var faktist verkligen inte meningen... :P Men det bara blev så... O sen så behöver jag verkligen skor så jag har inte fått ångest än... Haha! Blev 2 par "vinter-stövlar" o sen ett par låga, sommarskor o sen ett par,
hör o häpna(!) högklackade icke-vinterskor! :)  Dom 2 sistnämda kostade 70 kr st så det var väl mest därför det blev just 4 par... :P Haha!
Så nu när jag kom hem så slängde jag mina 2 par ögonstenar... Tog verkligen emot ska ni veta! De ena paret, som var mina absoluta favoriter, har bara stått sen jag var på Arvika Festivalen i somras o sabbade dom totalt med all fylla o lera! ;D Hehe! Har verkligen inte kunnat slänga dom! Men nu så.... Det andra paret gillade jag oxå skarpt, men de va trasiga innuti o läckte in massa vatten/snö!
Som sagt, gott o äntligen få nya! :D

I lördags var jag chaufför till mamma, Morgan o Bengt som skulle till HC o se Dead by April.... O jävlar va bra dom va, o vad otroligt SNYGGA sångarna va! Herre Jesus!!!! ;D Hehe!
Faktist blivit ett av mina fovoritband nu..... :)


Kalaset för Tottis på lördagen gick som en smäck det oxå..... :) Mycket trevligt! :D
Tänkte lägga in bilder från det nu, sen får det bli natten för min del....


Nellie på Elliots B-bil... Hehe! :P


Elliot på sitt nya vrål-åk som han fick av moster med familj... :)


Ur Elliot's synvinkel:
Morfar, Kerstin, Morster o Farmor! :)


Lilla, söta Molly..... :)


Ur Elliot's synvinkel:
Pappa, mamma, jag, Molly, Linda, morbror, morfar, Kerstin o moster! :)


Alla barnen, Tottis, Nellie o Molly!


Tottis smakar på tårtan... :)


Lilla Molly gör magövningar på golvet! ;)


Kusinerna leker.... :)


........fortfarande! :D


Andra kusinen totaldäckade hos mamma..... :)


Elliot kramar sin "nalle"... :)


Så himla sött!!!! :)


Den här bilen var ju helt klart bästa presenten sa Tottis! :)
Han åker som en blå-dåre runt i huset med denna, o brummar..... :) Hehe!
......Ingen Polis-Tottis här inte! :P


Kommentarer
Postat av: mikaela

Vilka fina kläder han har på sig ;) tihi !

2010-12-25 @ 16:09:24
URL: http://honungsmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0