Tisdag

Min stackars älskling är sjuk... Vi var på jouren igår kväll o de konstaterade influensa! Vilket inte jag tror ett dugg på! Jävla idioter! Han har legat platt fall i soffan i 3 dagar nu, värk i hela kroppen, illamående, spydde i natt, ingen aptit.... Men inte ont i halsen, ingen feber o inte snorig....
Jag hatar när han e sjuk, blir så orolig....
Här hemma hjälps vi åt så gott det går med Elliot iaf...... Svårt, men vi överlever!

O jag vill inte bli sjuk, i natt låg jag o kved mej i 2-3 h väl, med världens illamående o magont! Usch! Inte kul alls! Har inte känt av något idag iaf.... Tur e väl det!

Längtar tills på torsdag, då ska jag ta bort min jävla gips! Är så förbannat trött på det, o påsen över armen i duschen, tejp runtom o bara kunna använda vänster armen! Får spunk snart o tar bort det själv! Det e bara ivägen!!!!!!!

O på måndag ska jag o Emma till Ullared! :) Ska bli sååå kul! Längesen bara vi umgicks! :) Synd bara att jag inte har så mkt pengar som jag hade önskat att shoppa upp men lite iaf... ;)



-"Har jag sagt att jag älskar min familj mest?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0