Torsdag

Iiihhh! Längtar tills ikväll kl 8... Då sitter jag bänkad framför tv:n o kollar på The Vampire Diaries! :) Som jag har längtat ska ni veta!!!
Armen går det mkt bättre med, igår tog jag bara alvedon på kvällen... :) O det var mest i förebyggande syfte inför natten... Får se hur det blir ikväll... :)

Mamma var här hela dagen o hjälpte till med Tottis igår! :) Myyys! Vi var även på föräldraträff nere på Piggelin! Jätteskoj tyckte både jag o Tottis som var på absolut bästa humör! Han levde verkligen loppan där nere.. :) 1 av "bebisarna" nere på träffen kunde gå, Oskar... Hur sött som helst när han vinglade runt... :) Längtar tills Elliot tar egna initiativ o går... :D


Här kommer en hel drös med bilder på världens finaste grabb!


Tottis får sin allra första "Första-Advens-Present" av farmor! :)
En jättefin "ljus-stake" med massa smala o långa ljus....


Julklappspappret var roligast! :)


Tottis på Första Advent! :)


Världens goaste! :D


Pose?!


Tottis kan till o med sparka med fötterna när han sitter på bilen! :) Hur go som helst!
Fort som attan går det! ;)


Oj, vad jag kan! :)


På denna bilden tycker jag Tottis påminner lite om mej som liten, o om jag ser det o då lär det ju stämma...?




Funderar på o åka o löshoppa Edith-fröken på söndag.. Men har inte bestämt mej ännu.... Hmmm...?

BTW, -30 grader var det här igår morse! Mysigt värre, INTE! Fy fasen! (....Och 12 grader inne, men det är en helt annan historia!)

Over and Out for now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0