1 Juli 2010

Bra dag! :)
Varit i lekparken i Bengtsfors med Mikaela, Haley o så kom mormor ner o va social! :D Vi gungade, Elliot tyckte det var skoj! :) Sen tog vi en fika på Kickis! Lyckades bli riktigt brun oxå, men fick fin bränna av linnet! :P
Åkte sedan vidare till Billingen o träffade "morbror" Marcus som har kommit "hem" från sitt farande tvärs över världen... Hehe! Mormor kom även dit o va trevlig o gosa med Elliot! :)
Jag o Elliot hoppade studs-matta tillsammans oxå, det tyckte han verkligen om! :D















Hö-köringen är verkligen i full gång! :) 10 ton har vi snart fått in! :)

Ska röjja i Elliots rum på riktigt nu, snart, älskling ska såklart hjälpa mej... Jag fixar inte det själv med min arm...
Känner att vi måste sätta på takfläkten inne i sovrummet på natten o Elliot kan ju inte ligga i drag så han måste börja sova i sitt rum....



Fortfarande inte hört ett pip från Agria om Kalle, jäkla folk! Har däremot redan fått besked om mitt ärr från Folksam, konstiga åsikter dom har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0