27 Juli 2010

8 juli skrev jag ju sist, känner mej riktigt kass!
Bestämde mej för o få till ett inlägg idag... Sitter knappt vid datorn på dagarna längre... Och jag blev precis påmind om varför... Elliot ska masa på datorn hela tiden! Helst vara inne i den! Trycker på alla knappar samtidigt o får upp massa konstiga funktioner som jag inte ens visste fanns... Så därför uppdaterar jag knappt varken här eller på FB...

Har hänt otroligt mycket sen sist, som vanligt...

Har hunnit med bl.a. Arvika Festivalen medans Elliot var hemma med pappsen för en gångs skull! :) Riktigt skönt o komma hemifrån själv! Såg såklart Volbeat! Shiiit va bra dom va alltså! :) Fick mej även en kik på Babyshambles! Det var lite kul! :) Sist jag såg dom blev det inte ens en hel konstert! Hehe!
Däremot så snodde någon min handväska med kamera, plånbok, kontanter o bilnycklar... Så det var ju jävligt kul, INTE! Så på söndagen kom älskling o Micke upp o bytte tänningslås på min bil så vi kunde komma hem!


Elliot blir bara mer o mer aktiv! Kryper fort som attan, reser sej mot ALLT, går runt möbler, kryper ur gåstolen o har blivit en riktig MAMMEGRIS! Stå på knä kan han göra oxå, helt själv...
Badat i sjön har han oxå gjort.... Han tyckte det var jättekul! :) Visserligen badade han bara upp till knäna, men lika glad för det! :)











JAG MÅSTE KÖPA EN NY KAMERA, HELST IGÅR!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0