8 Juli 2010

Jag har inte tid med bloggande längre ju! Va en hel vecka sen sist! :P

Förra lördagen va jag, Mikaela o barnen på Bengtsfors festivalen! :) Skoj o komma ut lite, men satan vad varmt det var alltså! Jesus!

I måndags va jag med älskling på en lastbilstur, det va gott o få lite tid tillsammans... :) Var i Sparreholm o levererade en traktor o grejer... Ojojoj vilket ställe säger jag bara! Han bodde på Sparreholms slott!



Igår va Mikaela o Haley här en sväng oxå, tog en kaffe o umgicks.... Sen åkte vi till Mellerud o hämtade mitt impulsköp; En ny sittvagn! O jag måste säga, bästa köpet till Elliot hittills! Helt underbar! :)
Den jäkla B-sittvagnen jag hade innan kan vi ju dränka nånstans! Blä!

O Biancus bor här hela veckan också! Apropå "Blä"! Haha! Nejdå, lite kanske! ;) (Hoppas inte mamma ser detta!) Hehe! Mamma e nämligen med Iselin till prag på innebandy.....cup?! På söndag kommer hon hem, längtar! Saknar min lilla mamma... :)
O Morgan saknar henne oxå tror jag, Vips så dök han upp här idag på sin motorcykel... :) Kul att han kom på besök tycker jag! :) Elliot blev glad av o se honom iaf! :) Han fick vara lite barnvakt när jag va duktig o dammsög hela huset! :)


Ikväll blir det film för hela slanten! Micke kommer upp o ska mysa med mej, älskling o Elliot! :) Blir Percy Jackson och Shutter Island! :) Förhoppningsvis! :) 

Här kommer några nya bilder på älsklingsungen! :)










BTW, jag har blivit ett troget True Blood-fan! Tackvare Mikaela! I LOVE IT! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0