10/11 Juni 2010

Kärleken är väldigt konstig tycker jag!
Tänk att man kan älska 2 personer så grymt mycket att man skulle kunna gå genom eld o vatten för deras skull, men samtidigt så älskas dom på så olika sätt! Samtidigt, min kärlek till mina hästar, lika stark den, men på ännu ett sätt...
O mina föräldrar, en helt annan kärlek, syskon, vänner.... Hunden... Ja, ni förstår, listan e lång... Kärleken till min mormor oxå får jag inte glömma! :)
Fast nu kom jag på, man kanske inte har kärlek till sin mormor m.m.? Eller jo....? Hmmm... Jag säger ju det;
KÄRLEK ÄR KONSTIG o har inga gränser!

Var bara tvungen o kladda ner detta! :)



Har haft en helt galet kul o trevlig dag med Mikaela o Haley idag! :)
Men nu, äntligen, kom min älskade man! :) Åh, jag har saknat honom!

Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0