12 Juni 2010

Regn, regn, regn.... Gud så tråkigt väder! Suck!

Tur Elliot finns, som piggar upp tillvaron! :) Hjälp vad duktig han har blivit på att krypa nu... Kryper överallt i rummen nu... Inte stilla en sekund! :) Så himla underbart o se honom krypa runt... :)

Igår var vi på studenten i B-fors o kollade på när Sanna sprang ut... :) Åh vad jag önskar jag kunde uppleva studenten en gång till! :)
Var fasen bland det roligaste jag någonsin gjort! :)
Cliff filmade hela studenten, från att vi sprang ut till vi åkte in till stan o crusa! :D Så blev nostalgisk i fredags o fick tid till o kolla på bandet idag! :)

Här kommer några bilder....från 2007...






Dessa 3 hästar väntade på oss utanför, eller ja... mest Sandra... Men självklart red jag oxå, på den längst till vänster! :)








Färdmedlet! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0