15/16 Juni 2010

Åh vad jag saknar min älskling!
Helt sjukt, men sant! Jag känner mej fasen halv utan honom! Han ligger långt ner i Sverige i lastbilen o sover nog gott.... Förhoppningsvis! Imorgon kväll kommer han hem! :) Längtar!

MEN, jag har ju min älskade mini-Hellner här iaf... :) Men han sover han med, sedan länge... Hade tänkt han skulle sova med mej i sängen i natt men jag kom på att jag vill ju inte gå o lägga mej när han gör det o jag vågar inte ha honom sovandes i den själv tills dess.... Han kanske skulle rulla ur? Usch! O vill inte flytta på honom o masa nu när han sover för natten....
Får bli nån annan dag när jag e trött när det e sovdax för honom... :)

Tur Bonzo finns... Tycker inte om att sova utan Mikael.... :(




DET GÖR ONT I MEJ! VILL INTE, VILL INTE! ÄLSKAR DEJ KALLE!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0