17 Juni 2010

Min älskade Elliot är 6 månader idag, ett halvår!!!!


Tannebissarna står rakt upp i underkäken! :)



När vi ändå är igång kommer några fler foton! :D







För övrigt har det varit en jä-la piss-dag! Eller ja, inte hela dagen, bara typ nu...
Har varit hos Helena en sväng, sen till sjukgymnasten med armen, sen har vi varit hos Mikaela o Haley en sväng oxå... Den delen har varit bra...
Vet inte vad det är, jag e totalt omotiverad till allt... Vill bara gå o lägga mej o sova eller nått.... Suck!
Har vrålont i armen, uttråkad, ridsugen till max! Deppig över Kalle.... O det gör inte det hela bättre av att Elliot e grinig eller bara spyr hela tiden....
Nu kanske jag tog i, men det känns faktist så!
.....O nu lärde sej Elliot att skåpsdörrarna på vitrinskåpet går o öppna, spännande! ;)
Men,,, jag känner mej så himla otillräcklig.... O vet inte vad jag ska göra med mitt liv.... Suck!!!

.....Nu börjar Elliot gnälla,, IGEN!!!!! Tänder på gång eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0