23 Juni 2010

Lagade riktigt avancerad middag förut... Älgstek gjorde jag iordning för första gången i mitt liv... Ja, jag e faktist riktigt imponerad själv! :) Men det e så jäkla drygt bara, ska ju koka i minst 1 timme... O jag skulle egentligen börjat göra iordning maten klockan 3 hade jag tänkt... Men blir inte alltid som man planerat när man har många järn i elden... :) Så efter en glass på Ed med Mikaela o Haley blev det till o sätta igång middagen, typ 16.30... Hehe! :)
Gott blev det iaf... :)

Elliot smakade på spagetti o köttfärssås för första gången... Efter första skeden kom en grimas o en rysning genom hela kroppen... Haha! Såg jättekul ut... Vet inte om det var för det var äckligt första "tuggan", eller kanske han inte var beredd på varm mat... Givetvis inte FÖR varm mat.. :P Men gröten på morgonen hinner ju alltid bli lite ljummen innan han äter den... :P MEN, han tyckte det iaf va jättegott o smaska o åt som attan! :)

O Elliot den busen, reste sej upp på knä i spjälsängen i morse, o höll sej i spjälorna... O världens leende, han va nog stolt över sej själv! :)
Jag tog snabbt fram kameran... :D

Det blir till o sänka ner sängen ytterligare ett hack när han ska sova, typ nu... snart.... när som helst!
Väntar bara på pappsen, som ska komma in för kvällen.... :)

Jag fattar inte att man kan ha så jäkla ont i en arm... Jag har fortfarande hur ont som helst! Särskilt på kvällen när jag ska sova, men det e väl att man slappnar av o ligger helt stilla o har tid o tänka på hur ont det egentligen för... Jag har sån här jobbig kramp-ont, så jag vet fasen inte var jag ska ta vägen! O kan inte sitta/ligga still! Suck, när fan ska det ta slut?!

Idag har jag iaf skickat in bilder på mitt ärr på axeln o läppen från olyckan med Kalle för 4 år sen... Till försäkringsbolagen alltså, sen tar det väl 100 år innan man hör nått från dom....
Här kommer några som Sanna hjälpte mej o knäppa... Tack för hjälpen Sanna!!!! :D







Ser lite mongo ut på bilderna, men det bjuder jag på! :) Det e ju inga bilder på mej ju, bara på mina fula ärr... Är det bara jag som stör mej på dom? Nu har ni läsare chansen o kommentara fritt om detta om ni vill... Jag stör mej nått kopiöst på dessa två! Jättefula, särskilt axeln, med ett nyckelben som står rakt upp! Suck!
Ja menar, det e ju inga små, diskreta ärr precis!!!! Men det kanske bara e jag som tänker på dom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0