24 Juni 2010

Jag o Elliot har precis varit ute o gungat.... :) 2:a gången han provar sin gröna gunga som jag o Mikael köpte för nån månad sen... :) Han älskar den o tycker det e jättekul.... :D Han tappa då nappen efter 2:a gunget av allt smilande! :) Så underbart o se! :)









Jag har varit ute på Ed idag o storshoppat inför Midsommar-festen imorgon... :) Jäklar vad folk det var ute o handlade... Men fick iaf tag på det jag skulle ha.... Och det blev:

# Sourcream & Bearnaise Chips (Enligt mej, världens godaste!)
# Sourcream & Onion Chips
# Sourcream & Pepper Chips
# Dill & Gräslöks Chips
# Lantchips Gräddfil
# 2 påsar Jordnötter
# 2 påsar Chillinötter
# Coca Cola
# Flintastek
# Zoo
# Gott & Blandat
# Salt & Blandat
# Tutti Frutti Passion
# Marabou Mjölkchoklad
# Marabou Schweizernöt
# 2 st lådor Jordgubbar
# Power King
# Jägermeister
# Öl till ölmaskin

Så planen för midsommar är att sticka ner till grannen Micke vid 2, kommer säkerligen hjälpa till o fixa iordning innan.... Då är det mat o lekar som gäller... Typ brännboll o massa annat... Maten vi käkar då är midsommarmat; Gräddfil, gräslök, färskpotatis m.m. Sen på kvällen blir det grillat... :)
Mitt o Mikaels uppdrag var att köpa chips, nötter o godis.... Som ni nog redan märkt! ;) Hehe!
Elliot-älskling kommer vara med nere på dagen en sväng o sen framåt kvällskvisten/eftermiddagen kommer han åka till farmor, då blir det vuxendricka som gäller... För min del iaf.. De andra har nog festat sedan länge.... :)
Åh, vad jag längtar tills imorgon! Vi ska ha så trevligt o kul! Elliots första midsommar! :D
Vi blir ca 20 personer är det tänkt.... Men det återstår o se... :)

Nej, nu ska jag o Elliot äta middag... Rester från igår blir det... Men vi tyckte båda middagen igår var god så,,, ingen nöd på oss! ;D







Älskar min familj o mina djur mest! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0