30 Juni 2010

Dåligt med uppdateringar! I know! :P

Nu har vi börjat köra in hö't för detta året... Så finns massvis o göra... Drygt med en ond arm bara! Men har varit duktig o storstädat huset idag iaf! :) Känner mej riktigt nöjd! :D

Massvis med tyskar har kommit hit oxå... 2 st bor i ett sommarhus, som tillhör svärmor Lisbeth, några hundra meter bort... O en familj med 3 barn o en hund bor i Lisbeths hus... Blev dubbelbokning så hon valde att flytta ur huset i 3 veckor så tyskarna kunde bo där...

O Elliot den busen har lärt sej o ställa sej upp så nu e d verkligen aktiviteter på hög nivå! Han ställde sej upp riktigt alldeles nyss, mot soffan.... :) På knä har han stått i några dagar nu så han tyckte det väl va dax för nya utmaningar.... ;)Herregud säger jag bara, DEN ungen!
I förrgår började han kunna ställa sej upp när han hade tag i mina fingrar, dom var väl lite lättare o greppa än en soffa... :) Men nu fixar han som sagt det utan dom oxå! Men han fattar inte att om han släpper taget eller slutar "stå på benen" så trillar han... O han blir så jäkla förbannad när han tappar taget! Totalt livsfarligt enligt mej, men jag kan ju inte ta bort soffan o allt han försöker klättra på heller! Självklart har jag ju koll på honom men allt händer så snabbt i detta huset! :P

Midsommar har jag ju heller inte berättat nått om...
Grebbestad blev det till slut ändå! :P Men vi va allt nere hos Micke till halv 11 eller nått... Åt god mat, spelade brännbol, kastade hästskor o lekte en spritlek... Jordgubbar blev det oxå o alldeles för mycket alkohol! :P
Drack bl.a. Captain Morgan o Cola för första gången i mitt liv! Shiiit va gott d va!!!! :D















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0