7 Juni 2010

Bröllopet i lördags var helt fantastiskt fint!
Blev nästan lite "sugen" själv... Haha! :D
Trevliga människor, roliga upptåg, god mat o fint brudpar! Kan det bli så mycket bättre?!

Här kommer lite bilder....



















Och idag KRÖP Elliot för första gången... 2 "steg" blev det i vår säng... Åhhh, vad kul det var o se.. Är så glad att jag inte missade det!!!! Skulle egentligen åkt till ATG-kliniken i Karlstad med Kalle idag men min medhjälpare kunde inte följa med så jag ska dit nästa måndag istället... Det var lite kul faktist för jag tänkte på det igår, "Tänk om Elliot skulle krypa för första gången när jag e i Karlstad imorgon, vad otroligt störande. Då missar jag ju det".... Tur vi stannade hemma! :)
Mikaela o Haley har varit här en sväng o lekt idag oxå! :)

Apropå Kalle o Karlstad... Ringe ju vår veterinär Henrik Magnusson i morse o pratade med honom... Han sa att på måndag ska vi undersöka knät med ultraljud o röntga knät en gång till... O han tyckte inte alls det var bra att han e halt igen, värre hälta dessutom.. Suck!!! :(
Det gör ont i mej när jag tänker på det! 3:e alternativet är ev. en operation med ett "titt-hål" in i knät, en så kallad ahrtroskopi i knäleden... Men har Googlat lite på det o läste att det blir boxvila minst 6 veckor efteråt o JÄTTELÅNG konvalecent! Tror verkligen inte Kalle skulle fixa nått sånt! Han e verkligen inte en sån häst som kan stå still så länge! Han har ju trots allt varit ofräsch i 9 månader nu o det är ingen skogs-mulle! Utan en tävlingshäst som skulle starta 120 o 130 hoppning nu egentligen! Jag blir så ledsen, frustrerad o förbannad!!!!!!!


Nej, nu ska jag fortsätta laga maten... Kyckliglår, ris o bearnaisésås... MUMS säger jag bara! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0