9 Juni 2010 x2

Kom på att det inte kommit ut en ända bild på min gullunge sen den 31 maj... Herregud, alldeles för längesen!
Försöker få på film när han kryper men det e svårt! Det e bara ibland som han kryper riktigt! Annars blir det halvkryp/ålande! Fort som attan går det iaf.... Han e numera överallt.... Mer utanför hans täcke på golven än på... Under bord, helt plötligt i baren... Hehe! Min lilla vilding! :)







Jag o Elliot har gosat o busat hela förmiddagen, men nu sover han ute i vagnen! Han är så rolig o så go! Nu börjar han bli sitt vanliga jag igen, inte så där jobbig han e när vi har haft barnvakt! 3 dagar tog det! Suck!
Funderar starkt på att aldrig ha barnvakt längre! Han blir så jäkla jobbigt.... Gnällig, sur o jävligt förbannad om man inte bär runt på honom o sjunger typ.... Nån med samma dilemma?!

O Elliot börjar bli en riktig buse på kvällen, han vägrar o somna... Ligger vaken o tjoar o jollrar i höga toner, skrattar o bökar runt i sängen! Men hjälp vad söt han e...
Sänka ner sängen har vi oxå fått gjort, ett hack! Han e ju totalt livsfarlig när han, ett-tu-tre, står där på alla 4 o händerna i spjälerna!


 
O om 1 vecka o 1 dag e Elliot 6 månader! Herregud! Var har tiden tagit vägen?
Då ska skrutten flytta in i sitt rum... Spännande! Men först ska mamsen samla mod o ork till o röjja klart där inne.... Mindre spännande! ;)

Väntar på att läkaren ska ringa, ska egentligen bli av med gipset/platsskenan idag... Men det ser mörkt ut.... Sen ska vi åka o hälsa på Mikaela o Haley! :D

Nej, nu ska jag käka middag, sen drar vi ut till Ed o skiter i läkaren för tillfället! :P

Några badbilder först bara......

    



    



(Systempåsen i duschen e för min arm! Bara så ni vet! Haha...)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vi vet allt att du små super i duschen hihi :P

2010-06-11 @ 17:11:39
URL: http://honungsmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0