10 Mars 2010

Idag har jag o Elliot var på Piggelin med Haley o Mikaela... Elliot tyckte nog det var kul o se på alla andra bebisar som lekte... :) Han var på lite gnäll-humör men va fasen, man kan inte alltid vara på topp! :P
Längtar så grymt mkt tills Elliot tycker det är kul o leka med leksaker o så... :) Men kommer nog snart... :)
Efter piggelin åkte vi till Karlssons... Köpte massa ramar till mina förstoringar på Elliot, några hundleksaker, haklapp till skrutten m.m..

Här kommer lite bilder från idag på Piggelin....







Så här fint blev det med ramar runt förstoringarna... :)


Jag saknar min älskling! <3 Han e borta på jobb... Någonstans söderut, 6 h hemifrån... Han är iaf på väg hem men beräknas vara hemma runt 11 - halv 12 tiden...
Håller på o samla mej "mod" till o gå ut o fixa till hästarna.... Mamma kommer snart o ska hämta Bianca som jag har passat så tänkte passa på o springa ut då så hon kan ha ett öga på skrutten som sitter i babysittern.... :)
Numera måste jag ha honom fastspänd i den. Det tar 5 sekunder för honom så har han hävt sej ner på golvet från babysittern... Han är fruktansvärt stark i benen!



Efter hästarna fått mat o vatten blir det duschen o sen mata skrutten.... Efter det blir det till o krypa ner i sängen o vänta på darling! <3
Imorgon kommer troligtvis distriktveterinärerna som ska vaccinera både Gammon o Mille... O vem vet, om Jossa kommer så kanske det blir en simpel ridtur.... :D


Måste bara tillägga, kollar på Fuskbyggarna på 4:an.... HERREGUD! Det kryper i mej! Vilka jävla svin alltså!!!! Stackars människor som blir utsatta för sånna oärliga människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0