12 Mars 2010

Äntligen fredag! Jag älskar fredagar! Men fattar inte hur veckorna kan gå så fort! Det var ju inte längesen det va fredag sist ju... Idag ska jag o fisen upp till "Gammel farmor Eva" o baka! :D Hon är för goo.. :)

I helgen är det löshoppning med Gammon som gäller på lördagen... Söndag ska jag åka o hälsa på Kalle o sen vidare till Svanskog o hälsa på Emma, Christian o Kevin... Emelie o hennes son Felix är där o hälsar på.... :) O jag har inte träffat Mliiih sen Kevins dop, skandal! O då var hon gravid.... Nu är väl Felix runt 1 år gammal...

Paniken börjar smyga sej på mej... 3 års testet är 15 Maj... Och Gammon är lååångt ifrån inriden, har haft ryttare på ryggen enbart 3 gånger! De 3 gångerna har visserligen gått riktigt bra men skulle behöva rida honom massa! Han ska ju förstå gas, broms o sväng... I alla gångarter och båda varv... Ser mörk ut för tillfället....

Gammon o Edith är elaka mot Mille, det gör inte saken bättre... Edith kommer inte stanna i hagen med Mille om vi tar ut Gammon o Stina på ridtur, och Gammon o Mille vill jag inte ge mej ut på ridtur tillsammans med.....än iaf...

Inte hört ett pip från veterinärerna, ska ringa dom före 9 o höra vad som händer! Detta är sista veckan för hans andra o sista spruta i grundvaccinationen ju så den måste ges innan söndag! Annars måste jag ge första igen ju!


Elliot-älskling bara växer o växer.... Det går alldeles för fort! Igår var vi på invigningen på "Dalslands Sparbank" o hälsade på farmor/svärmor... Hon var så stolt över Elliot o gick runt o visade upp honom för alla hon såg... :) Han fick även en nalle utav henne som bär en t-shirt med texten "Jag sparar till min första miljon" eller nått sånt... Den tyckte Elliot om att hålla i... :) Just då iaf... ;)
Till veckan ska vi äntligen till BVC igen, var länge sen sist.. Ska bli kul o se hur vikten o längden utvecklat sej! :) Elliot ska även få sin första vaccinspruta då tror jag.... Det kommer nog gå suveränt! :)
 Det är även första föräldraträffen sen förlossningen... Det ska bli så kul o träffa alla o deras små!
Nästa vecka är det också första babymassagen! :D Det ser vi verkligen framemot! :) Tror det var runt 17-tiden på torsdagen så vi kanske till o med lyckas få med pappsen! :)
Med andra ord blir den en riktig full-speckad bebis-aktivites-vecka! :D O vi får inte glömma Babyöppet på Piggelin onsdag förmiddag, Mikalea o Haley följer säkerligen med! :D


Avslutar detta inlägget med en bild på Elliot, finns inget finare... <3



Älskar min familj, mina hästar, hundar o vänner! Ni gör livet värt att leva!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket fint kort <3 Visst är det skönt att ha någon/några att älska och att vara älskad tillbaka. Du har så rätt.... det gör livet värt att leva <3 <3 <3

2010-03-14 @ 22:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0