15 Mars 2010

Helgen v 10.
Händelserik helg... Och en mkt trevlig sådan oxå... :)

I fredags efter baket med Elliots "gammelfarmor" så red jag Gammon! :) Han var sååå himla duktig... Mikael gick bredvid o höll i grimskaft för säkerhetsskull... Vi gick en sväng runt huset, ner till postlådorna m.m....Blev en liten ridtur på drygt 10 min, och jag gjorde i princip allt, svängde, bromsade, drev på... O han var så lydig o uppmärksam på mej! Detta kommer gå som på räls! Tänkte fortsätta jobbet i veckan o då lägga till lite trav o längre turer... :) Men pga bråk i hagen får jag nog rida själv några dagar till, utan draghjälp... :(

I lördags på löshoppningen va Gammon superduktig... Avslutade med ett stigsprång på 120 o han var så fin! Han är så himla självsäker pojken o tar allt med en klackspark... :) Löshoppningskursen är nu slut men det blir genrep 5 april o vi får nog åka till Anna W Karlsson nån gång oxå innan 3 årstestet... :)

Igår, söndag, åkte vi o hälsa på Kalle o Klara på Bengtsfors ridklubb.... Kollade när hon red o så, bebisen var så fin! Blev så hoppsugen när jag såg honom ridas... :) O Elliot-fisen gjorde sin debut på hästryggen.... :) Kalle var så snäll o stod blixtstilla, innan han fatta att han verkligen hade något på ryggen... Haha... Men då blev han bara nyfiken! :) Finns inget ont i den hästen alltså!

Efter stallet åkte vi vidare till Svanskog o hälsade på Emma o Kevin som hade Emelie o Felix där på besök... :) Så himla kul o träffa hela gänget igen... :) Saknat er så, o barnen e så goa! :) Så Elliot har sett på "stora pojkars" lek o bråk... :) Hehe! O så klappade dom så snäll o försiktigt på Elliot... :)
Elliot fick en jättesöt body av Emelie o Felix oxå! :D (TACK så jättemkt! :D)

När jag sen kom hem på kvällen blev det mys med älskling som varit så duktig o grejat här hemma på gården! :D
Älskar honom obeskrivligt mycket! <3

Nu ska jag alldeles strax gå ut o ge hästarna mat osv... Sen blir det till o åka o hälsa på Mikaela o Haley! :)


Nu kommer det lite bilder istället för massa text... ;)


Världens finaste Kalle! <3


Kalle <3 Elliot


Stolt ryttare! :D .....och mamma! :P


-"Huuuh?!" Säger dom båda två... :)


Klara o Kalle! :)


Fina ekipaget! :D


  
Busungen Kevin vs Busungen Felix! :D



Kevin-sötnos med Maja o Zelda...


Kevin o Mliiih lite i bakgrunden! :)


Söta Felix! :D


Kommentarer
Postat av: Mikaela

hur har du fått bilder på Elliot där uppe på bloggen ? Jag vill också ha =) Fast på Haley då tihi .

2010-03-16 @ 13:31:53
URL: http://honungsmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0