17 Mars 2010

Idag är fisen 3 månader! Helt otroligt vad tiden går!!!!

Det firar vi genom att stressa ihjäl oss hela dagen! Hehe! Ska till Piggelin vid 11, sen kl 14 ska vi tillbaka till edsgärdet för då ska vi till BVC och få första vaccinen bla.... LÄSKIGT! Men det går nog helt säkert bra.... Sen skynda hem o fixa middag till mej o älsk, sen tillbaka till Edsgärdet en 3:e gång vid 17 för då e det babymassage! :) Hoppas Älskling kan följa med, hade varit kul! :D 

Måste snart gå upp o fixa till oss o ge hästarna mat om jag ska hinna något över huvudtaget idag! :P
Och jag har VÄRLDENS PLAN FÖR KALLE! Känns riktigt bra när jag tänker på det och känner mej fruktansvärt motiverad! :)
BTW, va på boxning igår... Fy, det var inte min grej! Sprang hem istället! :P Mkt mer effektivt! ;) Saknar den förmågan att härma nån som gör nått, precis när jag har fattar vinkeln, ja då ska vi byta moment! Suck! Jag blir så irriterad på mej själv! (Pratar om uppvärmningen alltså..) Men det e ingen nyhet...

Här kommer lite bilder från när jag o Elliot var hos Mikaelao Haley o lekte i måndags... :) Det var super kul o Elliot var hur stark som helst i nacken!!! LÄNGE!!!!
Förresten så var Elliot på världens skratthumör igår, han skrattade riktigt 10-12 gånger, minst!!!! Hur gulligt o underbart som helst! :D

















Ett till inlägg kommer ikväll med 3 månaders bilder och info från BVC-besöket...
Elliot är en klåmask o tycker jag e tråkig nu... ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0