22 Mars 2010

Fullspeckad helg, har inte ens haft tid att sitta vid datorn typ... Ännu mindre o blogga..

Nu har jag o Elliot lekt i babygymmet o jag har fotat massor! :D Här kommer en underbar bild på leendet! :D



Och en till.... :D



Och en tredje..... :D



Tyvärr kan det bli lite tjatigt, men jag kan inte se nog av det underbaraste leendet i världen!
Så för omväxlingsskull kommer en bild med en söt Bonzo i bild oxå! :)



Bonzo är så snäll pojke! :D Han brukar vakta Elliot tror jag.. Det känns så iaf... :) Längtar tills de kan leka ihop... Bonzo har lekt med en annan bebis vid annat tillfälle o han tyckte d va sååå skoj! :D

.....Sitta fint kan han oxå göra! ;D



Här kommer en bild på Elliot o "gammel-farmor" på kalaset i fredags...



Vi träffade även Elliots tremänningar, Annie o Collin.. :) Annie är född samma år som Elliot men är drygt 6 månader nu... :) Collin är närmare 2 år tror jag det var... :)


Trullzon däremot är bara en riktig tjockis! ;D Hahaha!




En bild på Elliot i bilbarnstolen.... Fleeceoverallen fick han av farfar... Jättemysig o ljusblå! :D



Har varit på Klädparty i helgen, både lördag o söndag... :) Alltid lika trevligt o träffa mammor o bebisar! :) Var hos Hanna o Agnes i lördags o då köpte vi svarta mjukisbyxor strl 6 mån... :)



Dom svarta givetvis men dom har samma midja som dom rosa, med stooor mudd... :)
Såhär ser det ut på rumpan.... :)



Jättetuffa tycker jag, gillade "konst-skinnet/lädret" på knäna.. :) Köpte även en "hemlis" som det så fint hette, kostade 80 :- o så blir det en överraskning... :D Hoppas det blir nått kul... :)

Blev helt kääär i en skinnjacka, strl 2 år, som jag ville ha men kändes dyrt med 500 :- för en jacka som han inte ens kan ha än...



Svinsnygg, verkligen! :) Pratade med Mikael om den o han tyckte jag kunde köpa den om jag ville så bestämde mej för o köpa den på klädpartyt hos Emma o Albin istället.. Men givetvis var den såld... Suck! Fanns bara en kvar, men hon hade ev. en till kvar strl 1 år... Men hon vet idag om den finns kvar eller ej... HOPPAS, HOPPAS, HOPPAS! :D Ännu bättre med 1 års storleken oxå! :D



Nej, nu får jag väl ta o ta tag i mitt liv tror jag... Börjar bli riktigt rastlös... Kanske kan rida en sväng sen, vem vet... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0