23 Mars 2010

Har precis kollat på de två första avsitten av "Dating in the Dark".... Jäklar vilket kul program! Skrattade fånigt för mej själv i min ensamhet.. HAHA!

......Medans Elliot hade riktig work-out i babygymmet.... Han boxades, och han sprattlade, och han slogs.... Haha, hur underbart som helst! Och vi ska inte tala om hans höga toner! Snacka om att utforska sin röst! Alla möjliga, konstiga ljud fick han till! :)


Och idag kunde jag inte vänta längre! Vet inte om jag ska tillägga tyvärr eller inte.... Men jag tycker då inte ett "tyvärr" behövs! Antingen så vill han eller inte... Inget mer med det! OCH HAN VILLE!!!! :D MER ÄN GÄRNA!
Elliot fick nämligen sin första smakis idag! :D Åhh, det va sååå kul! :D Han fick mosad potatis, pyttelite flytande margarin o ersättning... O han mumsade, o mumsade! :D Han fick väl sammanlagt en tesked... Första smakprovet gav många konstiga uttryck, men efter ett par gånger till, som han mer än gärna tog emot, skrattade han o jollra emellan... O gapade stort när jag kom med skeden! :D Helt underbart o se....



Så här glad var Elliot mellan smak-proven... :)





Och så här lyckiga o nöjda var vi efteråt.... :D





Imorgon ska jag, Elliot, Mikaela o Haley till Piggelin! :) Emma, Albin, Katja o Liv kommer troligtvis oxå! Kul med många bebisar! :) ...Sen blir det bak med "gammel-farmor" Eva.. :)

Nej, nu ska jag se på film med älskling! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0