25 Mars 2010

Elliot är hela 14 veckor gammal idag! Vart har tiden tagit vägen?

Idag har vi varit duktiga o åkt runt o kolla på dagis i Ed med Mikaela o Haley... :D Jag gillade Ängsvallen o Stallbacken mest... :)
Och så har jag dammsugit hela huset o borstat massa på Gammon... Det behövdes verkligen! Huuuur mycket päls som helst fick jag bort.. Behövs nog göras varje dag... Han fäller som attan!!

Igår var vi ju på Piggelin... Vi gjorde hand o fot avtryck i gips... :) Så himla kul o ha... :) Nästa vecka får vi tillbaka det... :) Och Elliot rullade för första gången! :D Från mage till rygg... (På slätt golv, utan i ren agression! Hehe!) 2 gånger till o med... O 4 gånger idag, hemma hos Mikaela o Haley...



Elliot på Piggelin, glad som vanligt! :)



Skrutten på toppenhumör! :)



Min lilla sötnos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0