27 Mars 2010

Trött o seg som attan...
Tycker synd om lilla Elliot... Han e jätte-hostig och snorar... Han har ingen feber men hostan räcker till o blir över... Han hosta så han spydde i förmiddags... Usch! Man känner sej så maktlös!
Hoppas han blir bättre snart... Man märker på hela honom att han e ledsen o tycker synd om sej själv....


Har kommit fram till att en häst måste bort.... :( Edith vill jag inte göra mej av med.... Gammon vill jag inte göra mej av med.... O Kalle vill jag inte göra mej av med... Vad gör man då?! :(
Men har förlikat mej i att Kalle måste bort... Har frågat Klara om hon vill köpa honom... Om inte, så får det bli Gammon som får säljas... Känns fruktansvärt tungt men jag har verkligen inte råd!



Nu vill Elliot gosa så får skriva mer nått annat tillfälle...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0