29 Mars 2010

Nu e klockan 00.04... Men egentligen ska det vara 01.04 nu då... Suck... En timme mindre i natt... Vanligtvis brukar jag tycka om att dra fram klockan... Dagarna blir längre eftersom att det e ljust längre... Men fy... Nu vill jag inte det, vill att det ska bli mörkt vid 7-8 tiden som det blir nu...

Elliot sover, vaknar ibland o hostar... Tycker så synd om honom! Han har hostat en hel del under kvällen.. Några gånger har han hostat rejält o nästan så han inte får luft... Jättehemskt! Å han gråter som attan, han blir så rädd stackarn... Önskar man kunde göra något.....

Är ensam hemma ikväll... Mikael e på fest på hotellet.... Det e klassfest, 10 år sen han gick ur 9:an... Längtar tills min gamla klass kan fira 10års jubileum! :)
Jag tycker inte om att vara hemma själv på kvällen/natten...  Usch! Tur jag har Bonzo här hos mej! Han e min lilla räddare i nöden när det gäller allt! Världens bästa hund! Mattes lilla gris! :D

Har precis kollat klart på Bröllopsfotografen, grymt skön film! :)
Börjar bli riktigt trött o superont i halsen har jag oxå! Oj, kom även på att jag har glömt o duscha... Så det får bli till att hoppa in i duschen o sen krypa ner under täcket o vänta på älskling....


Avslutar med bilder på världens sötaste smile.....
Elliot som äter smakis av mototspuré idag... Mums tycker han... :D



Snacka om "glimten i ögat".......
l
l
l
\l/
¨






Men roligast var nog när mamma skulle torka mej runt munnen efteråt........





~ Älskar min familj mest av allt! ~


Kommentarer
Postat av: Anette

Vilka fina härliga bilder :)

2010-03-30 @ 11:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0