29 Mars 2010, på riktigt!

Jag va ju helt förvirrad sist inlägg, överskriften är 29 Mars, men det var ju den 28:e Mars... Hehe!

Jag är jättesjuk, har ingen röst, svinont i halsen, hostar, dunkar i huvudet o mår allmänt piss... Elliot likaså... Älskling fick komma hem från jobbet idag o ta hand om oss.. Kände att jag inte fixar detta själv... Han e väl inte helt 100 han heller men mkt bättre än mej iaf... Nu e han ute o ger hästarna mat! Tack älskling! <3

Apropå hästarna.... Edith e blockhalt! Hon e jämntjock i hela högerbak o stöder knappt på det... Och hennes has e helt vätskefylld på vänsterbak o varm o ömmar...  O vi får inte glömma såret på vänster framben heller, men det e en fis i rymden om man jämför med det andra! Vi får se vad Mikael säger om henne när han kommer in igen...
Min plan för idag var att gå upp typ 8, se hur hon verkade, o sen ev ringa veterinären... Men så blev det inte.... Telefontiden e över så jag får väl avvaka tills imorgon....

Och Kalle får jag tillbaka 1:e Maj... Hur ska detta sluta?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0