5 mars 2010

Var tar dagarna vägen egentligen?
Snart är det den 17:e igen och pojken blir 3 månader denna gången!
Tycker det inte är länge sen jag var på väg in till BB... (Apropå det, bb-historia kommer...)

Elliot är faktist en riktig snäll bebis.. Det är inte ofta han är skrikig! Oftast beror det då på magknip och brukar gå över efter 3 timmar ungefär... Annars är man en mycket glad o sprallig liten pojk!
Sover hela nätterna gör han också, i sin egna säng! Himla skönt måste jag säga! Har faktist aldrig varit några problem med den fronten. :)
När vi kommit upp på morgonen är det morgongympan som står högst upp på schemat! Det är ett jäkla håll igång! Elliot sparkar med benen som dom vore små trumpinnar o fäktas med armarna, varvar det med stora leenden o höga, olika ljud! :D Helt underbart o se!

 
Ett helt underbart ansiktsutryck.... :)


Har bokat dop också, den 17:e april blir det, i Steneby kyrka med Torsten Wassenius. Vi hade väl egentligen tänkt o döpa honom i Eds kyrka men jag vill så gärna ha Torsten, han döpte mej, o han är superbra tycker jag! :D Håller på o fixar o donar med inbjudningskort o så nu... Det är inte bara, bara!



Åter till dessa hästar då...
Kalle är halt igen o blir återbesök till veterinären i Ale inom det närmsta!
Gammon ska till Nuntorp imorgon igen, löshoppningsdax, ska bli såå kul! :)
O Stina går ute i hagen o skrotar tillsammans med det nya tillskottet Edith.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0