6 Mars 2010

Igår red jag för första gången på 6 månader! Det e det längsta jag någonsin varit ifrån hästryggen sen jag började rida runt 7 års ålder! Herregud, det e otroligt lång tid! 2:a platsen är ynka 5 veckor, när jag o Kalle hade varit med om ridolyckan. Det är du en droppe i havet i jämförelse! :)
Gammon fick iaf bli den drabbade trots allt... :) Han var så snäll så! Det var inte speciellt avancerat men ändå! 3:e gången han har en ryttare på ryggen... :) Tack för hjälpen älskling som gick brevid på backen med grimskaft! :)

 

Nu ska vi iväg på den 4:e löshoppningen på Nuntorp! Han har skött sej exemplariskt hittills! :) Jätteduktig pojk med ett självförtroende av okrossbar stål! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0