9 Mars 2010

Shit va svårt det är o designa sin blogg asså! Började lite smått igår kväll o fortsätta när jag vakna. Nu är den väl lite roligare iaf! Orkar inte greja mer med det nu! Det e riktigt svårt o krångligt! Men samtidigt tycker ja det är jättetrist med dom stilmallarna man har o välja på...

Elliot avslutade precis sin morgongympa o slocknade här brevid med i babysittern!

Idag ska jag hjälpa Jossa o flytta hit Mille... :) Han ska gå här på lösdrift med de andra 3 monstrena! :P Hoppas de sköter sej så det inte blir några skador...


Stina, BackGammon o Euphoria af Playa ("Edith")

Nääe, nu ska jag ta tag i mitt liv, äta frukost till o börja med, sen ska hästarna o Zentus (jakthunden) ha mat...
Sen drar jag o Elliot iväg o lastar häst...
Hoppas Mille är lättlastad idag... Han har tyvärr en tendens till o inte vara det! :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0