8 Mars 2010, x2

Idag har Elliot o jag varit o lekt med Haley o Mikaela! :)
Idag var första gången han riktigt tittade på henne... Det var kul o se, han har inte varit intresserad innan, inte fattat att det är en annan bebis, hans lekkamrat... (Haley däremot, tycker det är kul!) Men idag så TITTADE han verkligen på henne! :D Så kul o se... :)

      
Så söta dom är ihop! :) Men Haley tycker nog Elliot är lite tråkig... ;) Men snart så... :)

Jag älskar när Elliot försöker prata, det blir bara mer o mer sånt för varje dag... :) Längtar till han börjar sitta upp o blir helt stabil i nacken.... Då ska han få hoppa i sin "hopp-gunga" som han fått av "bonus-morfar" Morgon... :)



Jag älskar min familj! Har världens underbaraste son och världens bästa sambo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0