15 Maj 2010

Idag har jag varit o kollat lite på 3-års testen på Nuntorp med Mikaela o Haley... Tyckte vi hade det jättekul! Skönt o komma ut o tänka på nått annat än min onda arm om inte annat... :) Mikaela fick vara chauffören då inte jag kan växla ordentligt... Hehe! ;D
Jag hade så gärna velat vara med på testen med Gamson! Men får bli nya tag med Edith-stumpan nästa år... :)

   Vilket härligt väder det blev ute oxå, 19,5 grader var det för nån timme sen! UNDERBART! Varmare här än på Mallorca... Haha! Mamma o Morgan e där på semester 1 vecka o kommer hem på tisdag... ;P

På måndag blir det som sagt ATG med Kalle, Helena ska följa med som chaffis o Valium för mej! Haha! ;D
Får se hur det går o springa med en gipsad arm o en damp-Kalle.... Klara kunde ju tydligen inte följa med.....
Sen får Kalle åka hem på semester! :)


Elliot e så himla go! Finns nog ingen goare, sötare, charmigare, gladare, underbarare, snällare än honom!
Älskar den ungen bara mer o mer för varje dag som går.....
Det riktigt lyser om honom, snacka om glimten i ögat! :)

Ja menar, vem kan emotstå detta?!


Nej, nu ska jag försöka hitta på nått o göra...
Hörs!


PS. I Love you!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0