19 Maj 2010

Mamma har äntligen kommit hem... :D Har saknat henne! <3
Hon har varit här o hämtat Biancus o varit social.... O hjälpt mej o städa o greja... Släbgt utt ett stort vedlass på en kärra bl.a... Riktigt varmt blev det i solen... Men det var gott o röra lite på dököttet... ;D

Elliot-älskling ligger nu för natten... Har varit så himla gott ute idag... :) Han har suttit ute i babysittern med mej o Mikael o så var jag o mamma ute o gick med honom i sittvagnen nu på kvällskvisten... Var ju tvungen o visa mamma min älskade Kalle... Hon har ju inte sett honom sen September -09 typ...

Kalle har gått inpackad i flugtäcke o flughuva hela dagen för alla äckliga flugor... O så har jag dragit in några stora riskvistar till honom så han han sysselsätta sej lite i hans lilla hage... :)


Nej, nu ska jag hoppa in i en avsvalkande dusch... Känner mej inte speciellt fräsch efter kvällens arbetspass i vedhögen... ;)

Kommer lite bilder imorgon istället... :D PussHej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0