21 Maj 2010

Igår var det en varit en riktig lekdag!
Första gången Elliot LEKTE PÅ RIKTIGT.... :) Åhh, det var så underbart o se!!!
Vi har ju inte träffat Mikaela o Haley på ett tag pga min arm o så... Men som sagt, de kom hit o hälsade på igår...
Och det var himla skoj! :D


Låter bilderna tala för sej själva, fast me nån kommentar här o var... ;)




Huuu.... Vad händer här?!


Dra Elliot tyckte tyckte Haley om... :) 


KOLLA! Jag kan sitta..... Med mammas hjälp! ;)

Blir så avis när Haley kan krypa, stå själv, häva sej upp o massa saker... Haha! ;) Men det kommer snart... :)

Elliot åkte runt i gåstolen o för första gången så tog han verkligen fart o "sprang" till mej på 3 röda sekunder! :) Så himla underbart o se... Han verkade så stolt över sej själv!
Sen är Mikaela o Haley hade åkt hade jag o Elliot krypövningar... Det gick sisådär kan man säga... :)

     
Oj så "snett" det kan gå! ;D


Världens goaste unge! <3


Nej, nu vankas det frukost... Gröt o mangopuré blir det för Elliots del! :)
Åh idag är det återligen denna underbara fredagen.. Helt sjukt vad veckorna går fort...
Jag o Älskling ska panta burkar på Konsum sen har vi bestämt... Haha!

Nej, helt omöjligt o ha datan ifred när Elliot ligger i sängen iaf... HÖRS! PussHej!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tänk sen var roligt dom kommer ha det när Elliot kan krypa och allt sånt =) . Va dom kommer leka då !

2010-05-21 @ 21:51:29
URL: http://honungsmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0