20 Maj 2010

Glömde skriva igår att det var min o älsklings dag igår, den 19:e... :) Tänk vad tiden går fort... Älskar honom nästan mer o mer för varje minut... Haha, "nästan"... Haha, men det kan man nog inte göra, men det känns så, alltså får ett "nästan" vara där i den meningen... :P Eller ja, det kanske man kan!? Vem fasen vet? :)

O tänk vilken fin son vi har fått... Han är så otroligt söt tycker jag... Som Maria sa: -"Det finns söta bebisar o det finns mindre söta bebisar...." Sen sa hon att Elliot var verkligen en jättesöt bebis! :D Känns så kul o höra det, för jag tror att varje mamma tycker sin bebis e vackrast på hela jorden och givetvis är det precis så det ska vara!

....Så alltså, JAG TYCKER ATT JAG HAR PLANETENS SÖTASTE POJKE! :)


hERREGUD VAD VARMT DET ÄR UTE... Opsss... Caps lock.. ;)
Inne är det 23 grader, och ute i skuggen är det 24 grader.... Helt sjukt! men givetvis helt underbart...
Jag o Elliot har tagit en förmiddagstur med vagnen o gått upp o tagit av Gamson täcket o bytt till insektstäcket på Kalle-älsklingen! :) Tror dom tyckte det var riktigt skönt o bli av med de varma täckena... Eller ja, varma o varma... Gammon har ett tunnt ofodrat regntäcke o Kalle har ett fleecéfodrat på natten... Men på dagarna går de ju nakna... :)

Nu kom Mikaela o Haley... Elliot o Haley leker i hagen! Så stor hon har blivit... :) Hon kan resa sej upp o allt... Åhh, längtar tills Elliot oxå kan... :)

Här kommer en bild på mamma o Elliot från kvällsturen igår... :)


Elliot förut när han somnade i vagnen... :) O mössan på 3-kvart! :P


Lite andra bilder från igår ute i det fina vädret....
    

O en bild från badet... :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0