22 Maj 2010

Rastlös som attan... Elliot somna precis efter en galen morgon, han har verkligen legat i... Trodde för någon sekund att han skulle börja krya där uppe i sängen mellan oss... Men inte än... Men det var nära... Han åla sej som en fisk iaf o kunde inte ligga still för 5 öre... :P
Pappsen ligger kvar i sängen o e trött o sur för jag tjatar... Men va fan!!! Vi ska ju snart iväg... Sånt hatar jag, SEGA människor! Suck!

Vi ska nämligen iväg på crusing i Bäckefors... MEN en barnvänlig sådan, med Andreas (Elliots gudfar) o hans dotter Agnes.. :) Ska bli skitkul tycker jag... Elliot ska givetvis oxå med! :)
Det e Andreas bil vi ska åka med, en skitsnygg Caprice... :D

Andreas o Agnes var här igår o lekte en sväng! :) Senare på kvällen kom Micke hit o visade upp sin nya raggarbil, en Cheva Malibu... Riktigt snygg! :) Sen blev det chips o världens konstigaste film, The Human Centipede... Herregud säger jag bara, vilken sjuk film!

Ikväll blir det däremot inte barnvänligt... Vi ska till Granbacka är det tänkt... "Farmor" ska passa Elliot...
Men just nu, som vanligt, känner jag mej inte speciellt pepp faktist... Den sura, morgongriniga gubben är nog anledningen till det... :P Men det går nog snart över....



Klockan tickar, ska åka om 2 timmar o alla djur ska ha mat, vi ska ha mat o jag ska göra mej iordning.... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0