24 Maj 2010

Ojojoj.... Idag känner jag iaf att jag e återligen människa! Härligt! :)
Har plockat här hemma o det behövdes verkligen... Det var grejer överallt!!! Så nu ser det iaf ut som ett hem igen... Ska fjäska med älskling sen så kanske han kan dra över med damsugaren... :) Min arm pallar nog inte det... Har haft riktigt ont i den i ett par dagar nu, men tror det var för jag levde rövare i lördags kväll/natt o tänkte inte på att vara försiktig med den! ;)
På onsdag ska jag ner till Näl för att ta bort stygnen o byta gips... Jag o Mikael ska troligtvis passa på o storhandla på OBS eller Coop eller va satan det nu heter... ;) Ska bli kul... :) Jag tycker om att storhandla! :) Hehe!

Crusingen i lördags nu då.... Det var superkul! :D Vi hade värsta familjebilen... :) Fram körde Andreas o bredvid honom satt Agnes o Elliot... I baksätet satt Joakim o hanns 4 åriga dotter Emma, Mikael o jag... Så totalt 4 vuxna o 3 barn... :)

Turen blev först till Bäckefors, sen tillbaka till Ed, Billingen, Bengtsfors, Ärtemark, Gatan o sen åkte alla bilar tillbaka till Bäckefors, men vi åkte hem istället för till Bäckefors...
Det måste ha varit säkert en 50-70 bilar när det var som mest... :) Riktigt kul tyckte jag det var... :)

Här kommer lite bilder från Crusingen... :)





     





Agnes o Elliot totaldäcka innan crusingen var över.... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0