25 Maj 2010 x2

Oj.... Hade ett inlägg i utkastet från i tisdags, trodde jag publicerade det.... Jaha, men då publicerar det nu då! :P





Fy fasiken vad Elliot har spytt idag... Var längesen det var såhär illa faktist.... Typ 10ggr på 2 timmar, o det va stora mängder!! Blä, säger jag bara! Att det aldrig ska ta slut!!!!

Höll på o bryta min andra arm förut oxå!
Skulle sätta på Gammon ett täcke o min vänsterarm hamna i kläm mellan hans hals o hö-häcken... Trodde fan den skulle gå av för ett ögonblick... Har haft ont i den i några timmar, men nu börjar det släppa... Kommer nog bara få ett fett blåmärke som tur är.... :P
Vilken tur jag har alltså, INTE! Skulle suttit fint med en gipsad vänsterarm nu oxå... Hehe!

Förresten,,, igår var vi en snabbis i Billingen o hämtade en bänk-diskmaskin o en tvättmasin... Det behövs!! Vår tvättmaskin i dagsläget e helt skrot o stannar i programmet bl.a. Tar en hel evighet att tvätta med den... Så den nya ska kopplas in idag, inkl diskmaskinen! O för första gången i hela mitt liv(!) ska jag få ha en diskmaskin i mitt hem! Är så trött på disk!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0