27 Maj 2010

Oj så illa det kan bli... Har haft häcken full så har inte hunnit skriva nått...

Igår va vi på Näl o tog bort mitt gips o tog bort sygnen... Nu har jag en plastskena istället o ett mycket smidigare förband... :) Gött! Men har fortfarande ont! :(
Ska bli av med skenan nästa fredag, så FRI ARM på bröllopet med Balklänningen! :) Vilken tur jag har! :) Men mycket tack vare den snälla sköterskan på Näl... Egentligen skulle jag haft detta i 2 veckor, men nu blir det istället 1 vecka o 2 dagar... Hon tyckte lite synd om mej tror jag... :) Hehe! Elliot var ju med o charma henne så... :D

Vi handlade lite på Överby oxå när vi ändå var där nere... :)
Storhandlade på Maxi o så blev det 3 märgben till Bonzo, en grön babygunga till Elliot, linne o T-shirt till mej, o hör o häpna; En kortärmad shorta till Mikael!!! :D Haha!
Ända sen jag träffa honom har han sagt att han aldrig någonsin kommer köpa/ha på sig en kortärmad shorta...
Haaah! Vi hittade denna tillsammans o han gick med på o prova den, redan där var jag i chock-tillstånd! ;) O han gillade den o nu hänger den i garderoben... Helt otroligt! ;) Annars tycker han bara om långärmade, men han viker ändå upp armarna... :P

Nu är tvättmaskinen inkopplad o jag är inne på min 2:a maskin idag... O så har jag plockat o grejat i alla mina som jag fick med mej från Billingen i måndags.... Så nu har jag knappt nått kvar där... Detta var alltså massa skit som ska typ upp på vinden!
Har hittat massa grejer som har gjort mej helt NOSTALGISK!!! Typ mina 3 student-skivor, alla mina dagböcker! Haha! så himla kul o läsa sånt tycker jag... Vilka problem man hade asså! HAHAHA! 
O nu sitter jag här, lycklig som få! :D
Betalat räknar har jag oxå gjort, suck, så nu var man återligen pank! Börjar bli lite tröttsamt faktist....


Elliot är så förjäkla söt när man ler, jag blir alldeles varm... :) Tänk att det var han som var i min mage i 9 månader... Herregud, lite läskigt det där!

Här kommer massa bilder på Elliotten....



Gröt e gott..... :)

    



    

Snart kryper jag väl... :)





Busa med pappa o hans tidning e skoj! :)




Elliot nya sovstil.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0