3 Maj 2010

Var tar tiden vägen egentligen? Det är redan Maj.... Herregud, tycker inte d va längesen det var jul o det har nästan gått ett halvår sedan dess! Det är väl därför som jag inte uppdaterar så ofta, tänker inte på att dagarna bara flyger förbi...

Älskling kommer inte hem för än imorgon! Saknar honom redan nu.... Han ska till Stockholm typ o lämna en skogsmaskin, o sen hem... Men allt tar så lång tid så han mpste stanna någon gång på vägen hem o få sin 11 h dygnsvila! Han kör alltså en lastbil...
Jag tycker inte om o sova själv... Hehe! Men, det är ju inte natten riktigt än... :P

Jag o älskling gjorde nått helt galet i lördags! Det va så galet att jag inte ens kan skriva om det! Haha!
Men det var kul tycker jag.. Haha! Man får vara lite tokig ibland faktist... :P

Igår var vi på sjön för första gången ihop.. Han, jag, Elliot o Bonzo! Hehe! Hans polare Andreas var ute på sjön o fiska men han motor gick sönder o han hade bara en åra så vi fick ro (vår motor funka inte heller... :P) till honom, med 2 åror faktist, o hämta honom... Haha! Inte varje dag man bogserar en båt med åror... Haha!

Igår var även Kerstin, Irene, Ebba o Nova här... Ebba red på Stina o Kerstin ledde henne, o jag ledde Gamson! Lika klockrena som alltid.. Ebba var så modig! :D
Jag tänkte ge Gamson några xtra dagar med vila nu... Han har varit riktigt seg de två senaste ridturerna...
Hästarna brukar ju ridas varannan dag typ men nu har han vilat lördag, söndag o kommer vila idag med så kanske han e sej själv sen igen... Han kanske bara har haft växtvärk eller nått...

Jag e så trött på att Elliot spyr så mycket, ska det inte sluta snart? Jag tycker jag inte gör nått annat än byter kläder på mej o honom! Suck!

Nej, nu ska jag nog ta tag i mitt liv.... Så himla fint väder ute... Kanske ska ut o gå en sväng med vagnen... Men först frukost till mej, sen ge alla hästar mat o fylla vatten... Sen är det nog gröt o blåbär som gäller för Elliot! Han älskar det... :D


Gröt o blåbär överallt... :D


Morot är oxå gott.... :)


Världens sötaste Elliot!


ÄLSKAR MIN MIKAEL SÅ OERHÖRT MYCKET!
-Utan honom, ingen fungerade Lizette....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0