31 Maj 2010

Har kommit fram till att när det e fint väder o helg har jag fullt upp o hinner inte blogga... :P

Men här e allt som vanligt, Elliot växer som attan men han spyr nått fruktansvärt, som vanligt! Tycker jag inte gör så mycket mer än o torkar spyor, börjar bli riktigt trött på detta nu! SUCK!

Igår var vi duktiga o satte potatis, sen invigde jag o älskling växthuset tillsammans för första gången... Blev ännu mera potatis där, tomat, isbergssallad, morot o jordgubbsplantorna som fanns kvar sen förra sommaren... :)
Så nu ska vi försöka bli duktiga o ta vara på detta! :D Får se hur det går! :P
Igår blev även årets första grillning för oss, hur gott som helst! :) O vår kära granne Micke joinade oss!





Elliots första grillkväll! :)


I lördags var min älskade mormor här o hälsade på o var lite barnvakt till Elliot medans vi stänglade...
Sen åkte jag vidare på fest med Kerstin framåt kvällen, vi skulle egentligen till HC på Byz men vi kom aldrig så långt så jag åkte hemåt ca halv 1 tiden... Härligt o vakna på söndagen utan att vara ett ras faktist... Blev en lugn kväll för mej o inte alls många öl....

Idag blev det grillning oxå, hade en flintastek kvar sen igår som inte blev grillad. Så det blev det tillsammans med stekta kantareller o massa sallad! Mums! :D
Nej, nu ska jag göra lite nytta, men först massa Elliot-bilder! :D





    






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0