4 Maj 2010

Vilken morgon.... :D
Vaknade av att Elliot låg o greja i sin säng... Tittar över hans sängkant o ett stooort leende möter mej... Hur underbart är inte det... Inte nog med det, jag hörde att något lät nere på undevåningen o kollade snabbt på klockan... Kommer givetvis inte ihåg vad det var nu.. men typ halv 7 tror jag.. Hehe! O kom på att älskling lovade komma hem o pussa mej innan han åkte till jobbet... :D Så insåg ganska snabbt att det var han... :)
Sen fixade jag käk till Elliot o vi kom nog fram till båda två att vi var för lata för att gå upp så vi myste i sängen o slockna igen båda två, i mamsen o papsens säng! :D Myyys på hög nivå! :)

Nej nu ska jag o Elliot pilla oss ut o ge hästarna mat.. Hänga tvätt ska vi oxå göra... :)

Håll tummen för en fin dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0